دل نوشته 12

حس من و تو

 عشقم : برای همه ی اذیت کردنام ...غر زدنام ...بهونه گرفتنام ...برای همه ی بدی هام ازت معذرت میخوام.

نفسم :  اینو بدون هیچ وقت ازقصد حرفی نزدم که برنجی ... اگه حرفی میزنم بزار به پای دل تنگ بودنم ... بزار به پای بد بودنم و ببخشم.

علی جان : تو عشق منی ... زندگی منی ... نمیدونی وقتی باهام حرف میزنی چقدر آروم میشم ... همه ی غصه هامو فراموش میکنم ... دلم میخواد همیشه پیشم باشی ... همدمم باشی ... بهم حق بده دلخور بشم از اینکه کم برای بودنه با من وقت بزاری ...

علی جانم من به تو و عشقت ایمان دارم ... باورم کن ... عزیزم هیچ وقت تنهام نذار !!(بخدا همشو رو از ته دل گفتما)

دوستت دارم تنها عشقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 27 آبان 1391برچسب:,ساعت21:57توسط علی و مریم | |